Biz ma’lumotlarga kirish, boshqarish va o‘zgartirishga bo‘lgan eksponensial talablardan kelib chiquvchi raqamli inqilob davrida yashayapmiz. Buning asosida zamonaviy innovatsiyalar, texnologiyalarni demokratlashtirish va raqamlashtirish yotadi. Texnologiya bugungi kunda har bir sohani harakatga keltiruvchi kuchdir. Sun’iy intellekt, bulutli hisoblash, blokcheyn va buyumlar interneti sohalaridagi innovatsiyalar tufayli, axborot endi ochiqroq bo‘ldi va barchaning imkoniyatlarini kengaytirdi.
Toshkent shahridagi Amity universiteti taqdim etuvchi Axborot texnologiyalari fanlari bakalavri kursi ma’lumotlar bazalari, tarmoqlarni yaratish, dasturiy ta’minotni ishlab chiqarish va sinovdan o‘tkazish hamda dasturlash bo‘yicha chuqur bilimlarni taklif etadi. Zamonaviy laboratoriyalar va infratuzilma bilan birga, o‘quv dasturi shuningdek, axborot texnologiyalarining ijtimoiy ta’sirini o‘rganishni o‘z ichiga olgan hisoblash, kognitiv va ijtimoiy fanlarni o‘zida qamrab oladi.
1) Talabalar nazariy tushunchalar va dasturlash ko‘nikmalariga oid chuqur bilimlarni fanning turli sohalarida qo‘llashlari mumkin;
2) Talabalar loyihani hujjatlashtirishdagi kerakli ehtiyojlarni qondirish uchun tizim, jarayon va tarkibiy qismlarni loyihalashi, tahlil qilishi, amalga oshirishi va baholashi mumkin;
3) Talabalar dasturiy ta’minot bilan bog‘liq bo‘lgan har qanday muammolarni hal qilishda IT vositalari va usullarini qo‘llashlari mumkin;
4) Talabalar kompyuter fanlari nazariyasi algoritmlari, printsiplari va amaliyotini aholi salomatligi, xavfsizligi, jamiyat va atrof-muhit sohalarida IT-tizimlarini modellashtirish va loyihalashda qo‘llashlari mumkin bo‘ladi;
5) Talabalar yozma va og‘zaki muloqot qobiliyatlarini rivojlantiradi va bu orqali keng auditoriya bilan o‘zaro munosabatda bo‘ladi;
6) Talabalar jamoalarda samarali ishlashadi, shuningdek, global biznes muhitida umumiy maqsadga erishish uchun yangi tashabbuslar bilan chiqishadi;
7) Talabalar tashkilotdagi kasbiy, axloqiy, huquqiy, xavfsizlik va ijtimoiy masalalar hamda javobgarlikni namoyish etishlari mumkin;
8) Talabalar axloqiy tamoyillarga/me’yorlarga rioya qilishlari va dasturiy ta’minot muhandisligi hamda hisoblash amaliyoti bo‘yicha professional axloq va mas’uliyat/me’yorlarga sodiq bo‘lishlari mumkin;
9) Talabalar turli xil murakkablikdagi dasturiy ta’minot tizimlarini qurishda menejment nazariyalaridan foydalangan holda biznes-rejalarining strategiyasini tuzish, loyihalarni boshqarish bo‘yicha bilimlarni namoyish etish, loyihalash va ishlab chiqish imkoniyatiga ega bo‘ladilar;
10) Talabalar dinamik IT sohasida uzluksiz ta’lim olishga jalb qilish talablarini tushunishlari mumkin;
11) Talabalar professional IT-yechimlarning ijtimoiy va atrof-muhit sharoitlariga ta’sirini anglab, barqaror rivojlanish to'g'risida bilim va ehtiyojni namoyish eta oladilar;
12) Talabalar ma’lum bir muammoning bilimlarini boshqarish uchun ma’lumotlarni saqlash va ajratib olish, tahlil qilish uchun ishlatiladigan turli xil usullarni yaratish, taqqoslash imkoniyatiga ega bo‘ladilar.
Zamonaviy jihozlar va o‘quv amaliyotiga asoslangan yondashuv asosida, talabalar ish topish uchun yaxshi tayyorlangan bo‘ladi. Dasturlash, veb-dizayn va dasturiy ta’minotni loyihalashtirish – bu talabalar ushbu kurs davomida rivojlanadigan ko‘nikmalardir, bundan ular IT-biznes, frilanserlik yoki konsalting xizmatini boshlashda foydalanishlari mumkin.