1) Talabalar biznesni boshqarishning turli xil funksional yo‘nalishlari to‘g‘risida tushunchalarni rivojlantirib, tashkiliy sharoitda bularni qo‘llay oladilar;
2) Talaba biznesni o‘stirish va tashkilotdagi o‘zgarishlarni boshqarish uchun mavjud imkoniyatlardan foydalanish uchun tegishli tadqiqot usullari va vositalaridan foydalana oladi;
3) Talabalar axborotni boshqarish vositalari to‘g‘risidagi bilimlarini namoyish etishlari va axborotni boshqarish, sintez va tahlil qilish uchun ATdan foydalanishlari va 4.0 sanoatidagi manfaatdor tomonlar bilan hamkorlik qilishlari mumkin;
4) Talabalar ma’lumot va bilimlardan faktlarni tahlil qilish, tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini qo‘llash, yechimlarni ishlab chiqish, oqilona va strategik fikrlash hamda tegishli harakat yo‘nalishini aniqlash uchun foydalanishlari mumkin;
5) Talabalar professional sharoitda talab qilinadigan samarali kommunikatsiya ko‘nikmalarini rivojlantirishi va namoyish etishi, ish joyida shaxslararo do‘stlikni rivojlantirish qobiliyatiga ega bo‘ladi;
6) Talabalar jamoada samarali ishlashlari, yaxshi shaxslararo muloqot va hamkorlik ko‘nikmalarini namoyish etishi va turli manfaatdor tomonlar bilan samarali munosabatda bo‘lishlari mumkin bo‘ladi;
7) Talabalar madaniyatdagi xilma-xillikni aniqlay bilishlari, etnik kelib chiqishini tushunishlari, turli madaniy va ekologik muammolarga nisbatan sezgirligini namoyon etishlari va global biznes amaliyotchisining xususiyatlarini namoyish etishlari mumkin;
8) Talabalar axloqiy ishbilarmonlik amaliyotini aniqlash va qo‘llash, axloqiy me’yorlarni ishlab chiqish va professional sharoitda kuchli axloqiy madaniyatni rivojlantirish imkoniyatiga ega bo‘ladilar;
9) Talabalar yetakchilik fazilatlarini egallashlari mumkin, tadbirkorlik ko‘nikmalarini qo‘llash va namoyish etish, strategiyalar ishlab chiqish, insonlar va resurslarni safarbar etish, qadriyatlar yaratish, chidamlilikni rivojlantirish hamda innovatsion g‘oyalarni biznes tashkilotlariga aylantirish imkoniyatiga ega bo‘ladilar;
10) Talabalar uzluksiz ta’lim olish uchun bilimlarni birlamchi va ikkilamchi manbalar orqali egallash hamda ularni shaxsiy va kasbiy yo‘nalishda qo‘llashga bo‘lgan qiziqish va malakani rivojlantiradilar va namoyish etadilar;
11) Talabalar biznes muammolarini tahlil qilish va baholash, samaradorlik, natijadorlik va barqarorlik uchun maqbul yechimlarni ishlab chiqish uchun mustaqil fikrlash ko‘nikmalarini qo‘llashlari mumkin;
12) Talabalar bitiruvchilarning doimiy tarmog‘ini qo‘llab-quvvatlay oladilar va o‘quv dasturlarini korporativ tashkilotlar bilan mustahkam aloqalarni o‘rnatgan holda, sanoat ehtiyojlariga javob beradigan darajada bo‘lishini ta’minlaydilar.