PLO 1:
Talaba tanqidiy qo'llash, baholash, boshqarish, aks ettirish va integratsiyalash imkoniyatiga ega bo'lishi kerak
o'z ixtisosligi bilan bog'liq sohalarda amaliyot uchun menejmentning kontseptual bilimlari va
Menejmentdagi mavjud o'zgarishlarni tushunish.
PLO 2:
Talaba mustaqil ravishda ta'lim olishi, o'quv maqsadlarini belgilashi, mashg'ulotlarda qatnashishi kerak
o'quv jarayoni, shaxsiy va professional uchun zarur bo'lgan tegishli resurslarni aniqlash
o'rganish.
PLO 3:
Talaba tadqiqot strategiyasini shakllantirish va tadqiqot ko'nikmalarini qo'llash qobiliyatiga ega bo'lishi kerak
qaror qabul qilish uchun mos.
PLO 4:
Talaba ishlash uchun tegishli IT vositalari va texnikasini tanlash va qo'llash imkoniyatiga ega bo'lishi kerak
raqamli davrda va samarali biznes qarorlarini qabul qilishni osonlashtirish/qo'llab-quvvatlash.
PLO: 5
Talaba fikrlarni shakllantirish va ifodalash, tanqidiy fikrlash, aniqlash,
baholash, ma'lumotni sintez qilish va hal qilish uchun tegishli tushunchalar va usullardan foydalanish
muammolarni samarali va ijodiy tarzda.
PLO 6:
Talabalar qo'llab-quvvatlaydigan samarali muloqot qobiliyatlarini namoyish eta oladilar
ma'lumotlarni to'g'ri va aniq etkazish orqali boshqaruv samaradorligini oshirish
og'zaki va yozma.
PLO 7:
Talabalar ijodkorlik va innovatsiyalar va reflektiv fikrlashni namoyish eta oladilar
ijodiy va innovatsion echimlarni tahlil qilish, yaratish va taqdim etish va qarash orqali ko'nikmalar
kattaroq rasmda va haqiqiy biznesni hal qilish uchun oqibatlarini tushunish
vaziyat.
PLO 8:
Talaba ma'lumotlarni to'plash va tahlil qilish, hal qilish uchun alternativalarni baholash imkoniyatiga ega bo'lishi kerak
biznes muammosi va ongli qarorlar qabul qilish.
PLO 9:
Talaba samarali shaxslararo ko'nikmalarni, shu jumladan, ko'rsata olishi kerak
etakchilik va jamoada ishlash qobiliyati.
PLO 10:
Talaba madaniy xilma-xillikni boshqarishi va boshqaruv qobiliyatlarini namoyish qilishi kerak
global biznes kontekstida.
PLO 11:
Talaba ish bilan bog'liq vaziyatlarda axloqiy muammolarni aniqlay olishi va
xolis va xolis bo'lish orqali halollik, axloqiy va professional xulq-atvorni namoyish etish.
PLO 12:
Talaba shaxslar va guruhlar bilan ma'lumot va fikr almashish imkoniyatiga ega bo'lishi kerak
o'xshash manfaatlarga ega va tushunish, foydalanish va hissiy jihatdan aqlli bo'lishi kerak
o'zining va boshqalarning his-tuyg'ularini ijobiy tarzda boshqaring.
PLO 13:
Talaba tadbirkorlik va biznesni rivojlantirishi va ko'rsata olishi kerak
tanlangan mutaxassislik bo'yicha ishga joylashishni qo'llab-quvvatlash uchun o'tkir qobiliyatlar.
PLO 14:
Talaba bilim va ko'nikmalarni egallash qobiliyatini namoyish eta olishi,
shu jumladan, o'quv faoliyatida ishtirok etish uchun zarur bo'lgan "qanday o'rganishni o'rganish"
hayot davomida, shaxsiy va maqsadli o'z-o'zini va o'z-o'zini yo'naltirilgan ta'lim orqali
kasbiy rivojlanish.
PLO 15:
Talaba boshqaruv yechimlarining ta'sirini tushunishi va tahlil qila olishi kerak
ijtimoiy va ekologik kontekstlarda va bilim va ehtiyojni namoyish etish
barqaror rivojlanish.